Autonomous Digital Assistant - Aalia

Cyberkonsultant do usług – Aalia – zwiększa konwersję sprzedaży z poziomu stron www

Potrafi przejąć ponad 70% zadań wykonywanych obecnie przez ludzi, samodzielnie prowadzi rozmowy telefoniczne, obsługuje chaty, maile i autoryzuje klientów. Aalia przyjmuje też zamówienia, a nawet organizuje pracę zespołów.To inteligentna technologia typu Autonomous Digital Assistant. Rozwiązanie jest odpowiedzią na wyzwania współczesnego świata – braki kadrowe, rosnące koszty obsługi klienta, oraz oczekiwania pracowników, którzy pragną tylko ambitnych i sprzyjających rozwojowi zadań. Aalia to nowy wymiar obsługi klienta - identyfikuje potrzeby, a następnie przedstawia dokładnie sprofilowaną ofertę.

Aalia jest gotowa podjąć wyzwania Twojej firmy!

  • Zwiększy satysfakcję Twoich klientów - będą obsługiwani szybko i profesjonalnie,  niezależnie od dostępności zasobów ludzkich.
  • Obniży koszty obsługi – przejmie realizację wielu zadań, zwłaszcza tych żmudnych i czasochłonnych, wykonywanych przez ludzi. 
  • Podniesie lojalność i zadowolenie pracowników  – skieruje do nich tylko ambitne i sprzyjające rozwojowi zadania. Sama obsłuży nielubiane przez ludzi, żmudne prace.
 
 
 
 
 
Aalia3
                                             

Przykłady zastosowania:

  • Prowadzenie rozmów telefonicznych
  • Prowadzenie czatów z klientami
  • Obsługa korespondencji typu e-mail
  • Autoryzacja klientów
  • Obsługa zamówień

Rozwiązanie oparte na zaawansowanych mechanizmach Business Intelligence oraz Machine Learning.

Kompatybilny z Windows 10