Aktualności

alfa Virtual Branch Innowacją Roku 2016

2017-03-09

alfa Virtual Branch otrzymał prestiżową nagrodę Innowacja Roku 2016. Wyróżnienie zostało przyznane w ramach konkursu organizowanego przez Forum Biznesu, pod patronatem Wydziału Nauk Technicznych Polskiej Akademii Nauk oraz Fundacji Centrum Innowacji FIRE.

Innowacja Roku to konkurs, którego głównym celem jest promocja nowoczesnych i oryginalnych rozwiązań, jak również inspirowanie przedsiębiorstw do rozwoju. W tym roku Kapituła Programu pozytywnie oceniła zgłoszenie przesłane przez Alfavox i jednogłośną decyzją przyznała firmie tytuł Laureata oraz Godło Innowacja Roku 2016 za Alfa Virtual Branch – rozwiązanie, którego trzon stanowi autorska platforma alfa Video Contact Center. Najważniejszymi kryteriami oceny były: niepowtarzalne wartości innowacyjne, nowatorstwo rozwiązania oraz zakres i rodzaj korzyści wynikające z wprowadzenia produktu na rynek.

– To dla nas ważne i cenne wyróżnienie, gdyż innowacyjność jest elementem strategii naszej firmy. System alfa Virtual Branch jest autorskim rozwiązaniem Alfavox, które usprawnia procesy biznesowe i zapewnia przewagę na konkurencyjnym rynku zarówno małym przedsiębiorstwom, jak i dużym korporacjom. Pierwsze wdrożenia oparte na tym rozwiązaniu przeprowadziliśmy w 2012 roku, przewidując rozwój branży Customer Care w tym kierunku i wychodząc naprzeciwko najnowszym nurtom. W tym roku analitycy Gartnera zaliczyli wirtualną rzeczywistość do jednego z dziesięciu najbardziej gorących trendów 2017 roku, podczas gdy nasze systemy, oparte na VR, od dawna pomagają rozwijać się przedsiębiorstwom na całym świecie – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. 

W programie Innowacja Roku mogą wziąć udział wszystkie firmy działające na terenie Polski. W tym roku odbyła się 10. edycja konkursu. Do tej pory w gronie laureatów znalazły się m.in. takie marki jak Shell, Bank BPH, Bank PKO, Alior Bank, Gaspol.

Alfavox_000001

     
 

Ostatnie aktualności

  • Alfavox w Pulsie Biznesu...

    2017-08-25

    Aalia (autonomiczna asystentka cyfrowa stworzona przez Alfavox) dołączyła do debaty na temat przyszłości biur obsługi klienta i znaczenia wirtualnych doradców, jaka toczyła się na łamach Pul...

  • Pierwszy w Polsce wywiad ...

    2017-08-14

    Czy cyberkonsultanci z czasem zastąpią ludzi w działach obsługi klienta w firmach?

    Bot Aalia (Autonomous Digital Assistant) to najnowsze dzieło Alfavox, firmy tworzącej opr...

  • Doskonałe opinie o alfa V...

    2017-06-01

    Najlepsi telemarketerzy z całej Polski – finaliści konkursu Telemarketer Roku 2017 – w ramach zmagań konkursowych, korzystali z systemu alfa Video Contact Center. Zapytaliśmy ich o wraż...