alfa Scripter

System alfa Scripter to niezbędne narzędzie, ułatwiające pracę w każdym call center, gwarantując wysoki poziom obsługi klientów oraz optymalizując proces wdrażania nowych osób do pracy w call center z gwarancją zachowania jakości.

Aplikacja alfa Scripter jest nowoczesnym rozwiązaniem wspomagającym i usprawniającym pracę każdego call/contact center. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych narzędzi programistycznych i intuicyjności zaimplementowanych rozwiązań nasi klienci dostają do ręki potężne, a zarazem proste i przyjazne dla użytkownika narzędzie, za pomocą którego mogą projektować, tworzyć, a następnie przeprowadzać skuteczne kampanie marketingowe.

Funkcjonalność

Aplikacja alfa Scripter umożliwia udzielenie klientowi wsparcia lub interesujących go informacji w profesjonalny sposób, jednocześnie pozwalając na gromadzenie informacji zwrotnej i sporządzanie definiowalnych raportów.

Supervisor, po krótkim zapoznaniu się z zasadami działania aplikacji, jest w stanie samodzielnie zbudować skrypt niemalże każdej rozmowy sprzedażowej, ankiety marketingowej czy innej interakcji ukierunkowanej na osiągnięcie określonego celu biznesowego.

Agent korzystający z aplikacji szybciej i częściej osiąga złożony cel dzięki pracy w mniej stresującym środowisku, gdzie przebieg rozmowy z klientem jest w dużej mierze ustalony.

Z perspektywy klienta rozmowa z agentem jest bardziej spójna i naturalna, a jej przebieg logiczny i usystematyzowany.

Zalety rozwiązania

  • maksymalna prostota i komfort korzystania z aplikacji zapewnione dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii
  • wyjątkowa intuicyjność udostępnionych narzędzi pozwala nawet niedoświadczonemu użytkownikowi na korzystanie z aplikacji
  • alfa Scripter Builder - graficzny kreator skryptów umożliwiający rozplanowanie poszczególnych pytań w skrypcie oraz powiązań pomiędzy nimi na zasadzie "przeciągnij i upuść"
  • możliwość integracji z różnymi platformami call center / Predictive Dialer System
  • możliwość pobierania danych z zewnętrznych baz klienta do zaprezentowania ich w skrypcie
  • możliwość eksportu wyników skryptu do zewnętrznych systemów
  • zaimplementowany moduł raportowy umożliwia w trakcie przeprowadzanej rozmowyz bieranie danych, które są następnie zapisywane w bazie danych aplikacji lub w systemach zewnętrznych

Najważniejsze korzyści

Aplikacja alfa Scripter jest narzędziem w wymierny sposób wspierającym dział obsługi klienta poprzez:

  • usprawnianie pracy całego call/contact center
  • skrócenie czasu wdrożenia nowego agenta do pracy
  • umożliwienie profesjonalnej realizacji wielu akcji inboundowych i outboundowych jednocześnie
  • umożliwienie supervisorom kontrolowania treści przeprowadzanych rozmów
  • znaczącą poprawę wydajności agentów
  • podnoszenie satysfakcji i wzmacnianie lojalności klientów
  • szybki zwrot nakładów inwestycyjnych

Zastosowanie

  • akcje windykacyjne
  • akcje sprzedażowe i informacyjne
  • akcje marketingowe
  • zlecone kampanie zewnętrzne
  • obsługa specjalistycznych zgłoszeń i zapytań
  • badanie opinii publicznej
  • obsługa klienta w centrum zgłoszeń awarii
  • wiele innych

Kompatybilny z Windows 10