alfa IVR

Nowoczesna platforma głosowa do automatyzacji procesu obsługi klienta.

Zgromadziliśmy unikalne kompetencje w zakresie projektowania i implementacji aplikacji głosowych IVR. Serwis automatyczny projektujemy, gwarantując intuicyjną obsługę i przyjazny interfejs, co sprawia, że użytkownicy chętnie do niego wracają. Wykorzystujemy technologie ASR (Automatic Speech Recognition) oraz TTS (Text To Speech) , dzięki czemu serwisy są bardziej przyjazne i pozwalają użytkownikom sprawnie dotrzeć do poszukiwanych informacji.

Korzyści z wdrożenia systemu alfa IVR

  • szybka obsługa dużej liczby klientów
  • wygodny i zaawansowany funkcjonalnie interfejs do tworzenia aplikacji głosowych IVR
  • możliwość logowania i monitorowania zdarzeń z pracy systemu
  • elastyczne wykorzystanie zasobów systemu IVR
  • redukcja kosztów obsługi
  • efektywne wykorzystanie istniejących zasobów ludzkich i systemowych
  • moduł IVR jest zintegrowany z platformą call center
  • możliwość prezentacji danych z systemów klienta - np. informacja o saldzie z systemu bilingowego
  • znakomita skalowalność platformy organizowana poprzez instalację kolejnych kart i zasobów licencyjnych
  • stacking - element redundancji dla dużych systemów wielotraktowych
  • łatwość i szybkość implementacji

Funkcjonalności rozbudowanej aplikacji IVR

  • rozpoznawanie klienta na podstawie numeru telefonu (ANI), numeru wybranej usługi (DNIS), autoryzacja ID i PIN
  • udostępnianie informacji technicznych, handlowych i marketingowych, przechowywanych w postaci nagranych zapowiedzi lub z wykorzystaniem systemu Text To Speech
  • prezentacja danych udostępnionych w systemach zewnętrznych (systemy bilingowe, CRM, Trouble Ticketing itp.)
  • udzielanie informacji personalizowanych - np. dotyczących płatności, zadłużenia itp.
  • informowanie o aktualnych awariach i problemach dla klientów sektora energetycznego
  • interakcja z klientem
  • przetwarzanie danych wprowadzonych przez klientów
  • poczta głosowa
  • przełączanie rozmowy do konsultantów lub do innego serwisu automatycznego
  • integracja z zewnętrznymi systemami

Najważniejsze parametry systemu alfa IVR

  • aplikacja pracująca w środowisku MS Windows jako proces lub serwis
  • system wykonany w technologii C++ oraz .NET (edytor skryptów)
  • otwarta architektura
  • łatwa konfiguracja
  • przyjazny dla użytkownika edytor graficzny do tworzenia i modyfikacji aplikacji IVR
  • możliwość definiowania własnych bloków funkcjonalnych
  • wsparcie dla streamingu - niezbędnego do wykorzystania technologii TTS (Text To Speech) i ASR (Automatic Speech Recognition)
  • Iiterfejs użytkownika dostępny w języku polskim
  • wbudowane funkcje Poczty Głosowej, wysyłania email, fax
  • komunikacja z zewnętrznymi rozwiązaniami / serwerami poprzez socket lub Web services
  • współpraca z centralami telefonicznymi na bazie traktów cyfrowych E1(PRA), linii analogowych oraz technologii VoIP / SIP
  • współpraca z centralami PBX / link CTI poprzez TAPI oraz CSTA
  • skalowalność - do 600 linii trunk w jednym serwerze
  • wsparcie dla kart teleinformatycznych różnych producentów
  • wspierane protokoły sygnalizacyjne dla traktów E1: CAS, QSIG, DSS1
  • wbudowany system raportowania dla poszczególnych elementów IVR

Kompatybilny z Windows 10