Aktualności

  • Pierwszy w Polsce wywiad z robotem - autonomicznym asystentem cyfrowym - Aalią 2017-08-14

    Czy cyberkonsultanci z czasem zastąpią ludzi w działach obsługi klienta w firmach?

    Bot Aalia (Autonomous Digital Assistant) to najnowsze dzieło Alfavox, firmy tworzącej oprogramowanie dla działów call i contact center. Potrafi zrealizować 70% zadań zwykłego konsultanta, pracując przy tym z dwukrotnie większą wydajnością.

    Aalia została do tej pory przetestowana przede wszystkim w firmach finansowych i bankach. W okresie testowym wykonała dwukrotnie więcej zleceń niż człowiek, generując ponad 60% wzrost sprzedaży. Bot realizował takie zadania, jak autoryzacja umów, windykacja należności, prowadzenie korespondencji mailowej oraz czatowej i przekazywanie klientom tymi kanałami wszystkich potrzebnych informacji.

    Działanie Aali opiera się o mechanizmy sztucznej inteligencji, w oparciu o które  identyfikuje ona potrzeby klienta, a następnie przedstawia odpowiednią ofertę. Aby zaprezentować możliwości swojej cyberkonsultantki, jej producent przeprowadził z nią wywiad, który został zaprezentowany poniżej. 

    Zapraszamy do lektury wywiadu!

    Aalia3

    więcej
  • Doskonałe opinie o alfa Video Contact Center 2017-06-01

    Najlepsi telemarketerzy z całej Polski – finaliści konkursu Telemarketer Roku 2017 – w ramach zmagań konkursowych, korzystali z systemu alfa Video Contact Center. Zapytaliśmy ich o wrażenia i opinie związane z obsługą tego rozwiązania. 

    więcej
  • alfa Virtual Branch Innowacją Roku 2016 2017-03-09

    alfa Virtual Branch otrzymał prestiżową nagrodę Innowacja Roku 2016. Wyróżnienie zostało przyznane w ramach konkursu organizowanego przez Forum Biznesu, pod patronatem Wydziału Nauk Technicznych Polskiej Akademii Nauk oraz Fundacji Centrum Innowacji FIRE.

    więcej
  • Alfavox na prestiżowej konferencji CCW 2017 w Berlinie 2017-02-15

    Pod koniec lutego Alfavox zaprezentuje się na CCW 2017 w Berlinie, najważniejszym wydarzeniu branży Call Center w Europie. Firma przedstawi swoje innowacyjne rozwiązania  na stoisku nr E11a w hali 2. Odwiedzający będą mogli poznać możliwości i zastosowanie Wirtualnego Oddziału, a także dowiedzą się, jak zoptymalizować procesy biznesowe, bazując na rozwiązaniu Aalia.

    więcej
  • Alfavox i Tivron razem na CCW2017 2017-02-07

    Alfavox i Tivron zaprezentują swoje doświadczenia w zakresie wykorzystania nowoczesnych rozwiązań dla branży Contact Center na największej imprezie branżowej - CCW 2017 w Berlinie. Klienci poznają możliwości innowacyjnych produktów Alfavox, profesjonalnego dostawcy kompleksowych rozwiązań dla Contact Center, wdrożonych i używanych do rozwoju biznesu przez Tivron – młode i dynamiczne Call Center Outsourcingowe.

    więcej