Aktualności

  • Doskonałe opinie o alfa Video Contact Center 2017-06-01

    Najlepsi telemarketerzy z całej Polski – finaliści konkursu Telemarketer Roku 2017 – w ramach zmagań konkursowych, korzystali z systemu alfa Video Contact Center. Zapytaliśmy ich o wrażenia i opinie związane z obsługą tego rozwiązania. 

    więcej
  • alfa Virtual Branch Innowacją Roku 2016 2017-03-09

    alfa Virtual Branch otrzymał prestiżową nagrodę Innowacja Roku 2016. Wyróżnienie zostało przyznane w ramach konkursu organizowanego przez Forum Biznesu, pod patronatem Wydziału Nauk Technicznych Polskiej Akademii Nauk oraz Fundacji Centrum Innowacji FIRE.

    więcej
  • Alfavox na prestiżowej konferencji CCW 2017 w Berlinie 2017-02-15

    Pod koniec lutego Alfavox zaprezentuje się na CCW 2017 w Berlinie, najważniejszym wydarzeniu branży Call Center w Europie. Firma przedstawi swoje innowacyjne rozwiązania  na stoisku nr E11a w hali 2. Odwiedzający będą mogli poznać możliwości i zastosowanie Wirtualnego Oddziału, a także dowiedzą się, jak zoptymalizować procesy biznesowe, bazując na rozwiązaniu Aalia.

    więcej
  • Alfavox i Tivron razem na CCW2017 2017-02-07

    Alfavox i Tivron zaprezentują swoje doświadczenia w zakresie wykorzystania nowoczesnych rozwiązań dla branży Contact Center na największej imprezie branżowej - CCW 2017 w Berlinie. Klienci poznają możliwości innowacyjnych produktów Alfavox, profesjonalnego dostawcy kompleksowych rozwiązań dla Contact Center, wdrożonych i używanych do rozwoju biznesu przez Tivron – młode i dynamiczne Call Center Outsourcingowe.

    więcej
  • Janusz Tomiczek Tygrysem Biznesu 2017-02-01

    Janusz Tomiczek po raz kolejny został wyróżniony przez Fundację Pro Progressio. W ostatnim raporcie Fundacji znalazł się w gronie Tygrysów Biznesu - osobowości, które w znaczący sposób wpływają na rozwój i kształt branży outsourcing w Polsce. 

    więcej